lördag

nu kommer det ett inlägg här.
har varit på ranten hela dan så det har inte blivit av.
iallafall så började de det med att jag mötte sara
och fredde bakom station for till frasses och käkade.
sen blev det tillbaka till station kollade nån film hemma
hos wille och sen gick vi ner och så kom betty anton och
mackan sen thilda och emil efter ett tag. spelade galen
panna och kollade på film jag började fan lipa åt den.
känner mig helt hemsk. men gud vad den var bra.men hemsk.

nej kollade upp en bild från google så fanns det på den där lilla
killen utan hår. började lipa återigen, vet inte varför men fastade för
han, så gullig och ensam. hemskthemskthemskt!!

efter det spelade vi med andra ord och sen gick jag hemåt.
har legat på soffan ett tag och knaprat en tablett och drukit vatten.
ont ont ont i magen som fan.

nej nu ska jag försöka sova, har så otroligt ont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0