måndag.

jag hoppades och jag hoppades men nej inga bilder.
mina två vänner sara och betty är för lata så det blev inga.
borde skaffa mig en kamera då skulle det bara forsa in !!
jag ska jag ska jag ska jag ska jag ska jag ska.

men iallafall vad gjorde jag ikväll då?
jo först mötte jag sara fredde betty och mackan bakom station.
var på stranden höll på att dö ett xantal ggr i stora gungan.
och förlorade i sko kastar tävlingen först men sen så visade
jag mina skils i massa annat så yeey det var fan nice.
sen skulle dom andra till bron och kolla på isflak. inte min grej
så jag gick mot ida för att hämta neosen som stog där.
gick in en sväng så kom jacke dit och ja kollade lite oth och
sen försvann jag därifrån. kollat ballar av stål !!
så jävla grymt så det inte är sant. men nu ska jag faktist
försöka sova, fast jag har sovmorgon imorgon så är det skönt
med nån timmes extra sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0