mikä filizzzzz :)

sommarkänslan flödar över haparanda!
så jävla nice att se folk gå runt i t-shirtar/linnen
uppkavalde byxor och solbrillor. det har jag!
suttit vid aspen spelat basket och haft trevligt.
körde sen sara till medborgarskolan och nu
sitter jag här och väntar på att jag ska få lite pizza.
sag story att jag är sugen på kina mat. blir nog
att plocka fram valp ögonen nu. tihi
ikväll vet jag ännu inte vad som händer men gilla
tror jag att jag strycker, sen no party. blir att umgås
och njuta av härliga sommarkvällen som väntar.

en bild från förra skolaavlutningen innan partyt var igång.
kolla vad härligt, grönt och soligt och ja allt man kan önska.
förlåt men blir helt över glas när sommaren är på väg.
btw kolla va liten dm ser ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0