min dag

efter jag smällt i mig min bit smörgås tårta så
gick jag mot station och mötte majso som körde
mig mot sara och dom, umgicks ett tag sen for
jag bakom aspen, carro körde hem mig och jag
tog min moppe och vi for till språk och spelade
basket, där hela kvällen spenderades.

carro åker imorgon, mina små vänner till lipsillar
började såklart gråta men whatafuck, hon kommer ju hem.
självklart det kommer kännas tomt men ja!
iallafall kommer jenni hem inatt!

imorgon blir det nog bio om jag har pengar.
handlade upp mina sista pengar och är ännu
skyldig markus 60 spänn från min mat i natt!!
måste ta ett snack med morsan. kaoskaoskaos..
jag ska aldrig mera shoppa...
och lite då och då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0