min fredag kväll.

vaken tidigt ska jag då inte säga först nu för
lina hon har vaknat klockan halv åtta redan !!
igår hade jag de trevligt vi var först på station sen
gjorde vi en lantekning till lanpojkarna så for jag
och sara till gästis och visade upp vårat mästervärk.
sen for vi till station vinkade hejdå till våra vänner och
for ut på en cruise med kenny ragge och dm men snuten
var i farten så det blev mest att sitta i stranden och sen
stack jag och sara tillbaka till gästis och satt där och flammsa.
sen åkte vi hem just efter tolv och kollade tv, jag hjälpte
sara lite med pluggandet till provet imorgon och sånt där.
sen somnade vi kanske just före ett, efter prat om klasskaka osv..

idag blir det att köra till seskarö där alla befinner sig denna soliga dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0