min kväll

ligger här nu utan musik och utan anledning till
att ligga vaken för alla är så osociala mot mig!
varit inne på alla sorters sidor;
pixbox bdb bloggkoll massa olika bloggar facebook.
och nu är min fantasi slut så ska väll ta nått spel
vad sägs om bubbeltrubbel. åh påminner om när
jag och sara drog joppis data till lanet på station.
alla andra spelade wow. medans jag och sara körde
headshot med våra bt gubbar och hade svin kul.
iallafall så anledningen till att jag inte har musik är
att jag lånat ut min användare till min syster som
laddat ner spotify men fattar inte hur man gör en
användare och inte jag heller. någon som jag hjälpa?
iallafall så efter station for jag hem redan vid halv 8.
satt hemma i kanske en timme och gjorde nästan ingeting.
bara tog det lungt och halv sov lite smått. tills min mamma
och pappa kom hem och morsan lagade varma mackor åt mig.
så var jag på benen, (eller ska vi säga benet) stakars mitt onda ben.
ringde majso stack till station satt där i typ en halvtimme sen
var den att vända på klacken hemåt igen. pratat med sara
i telefon och hon ska vara med imorgon, sen ska jenni åka dit
imorgon med mig. bara hon inte försover sig. för jag ska faktist
möta betty vid bussstationen redan klockan 8 på morgonen.

nu tycker jag det blev ett lite för långt inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0