nighty

tänkte slänga in ett godnatt nu såhär innan jag somnar.
är så trött att det kommer tårar från ögonen och jag saknar
att dricka vanligt simpelt vatten, men icke för vårat vatten
smackar jord. sen är en av våra toaletter sönder. kaos !
okej ingen går på den men endå. intressant ämne att snacka
om vårat skithus. diggar det ordet lika så pittisar enligt min
syster när hon var liten som betyder byxor. sen sadvish var
macka. gulligtgulligt. vad mer då ? nej typ inget förutom att
det är redan fredag imon och veckorna flyger bara iväg.
snart sommarlov 29dagar kvar. nej nu är det typ tjaffs där ute
hör jag så jag ska stänga av datan så jag inte blir inblandad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0