onsdag.

välkommen till haparanda ett ställa
där ryckten och skitsnack är vardagsprat.

kvällen tillbringades iallafall på station och
jag skrev ett brev till min mamma som löd
på ett ungefär så här;
hej mamma!
hur mår du ? jag mår bra
vad gör du ? jag sitter på station.
mkt till liv kan jag då inte påstå.

nej men var där med sara fredde majso sandra johan
thilda och emil. dom skulle va så romantiska där men äh!
sen tog jag neosen och sandra och johan baotian och vi
körde race till ica. vem vann den här gången vavava?
dom tog typ hundra år på sig att välja chibas och sånt där.

sen blev det ett till stopp vid station och sen bar der av hemåt.
kollat greys och käkat pastasallad. muma!


hittade en sjuksommrig bild från moas facebook.
detta är alltså moa och jag sommarn.. 06 (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0