redan fredag?

ja,nu var det fredag. underbara fredag.
solen skiner och allt är perfekt det är värkligen
steckhett ute. säger bara sommar feeling.
fast jag vet inte vad som händer ikväll.
någon snackar grilla någon snackar station
någon snackar fest. men får se vad som händer.
skolan idag var helt okej, idrott första lektionen
andra var engelska och där skulle jag skriva en
uppsats om en person som betyder mkt för mig
nån som kanske kan gissa vem det kan vara.
och sedan svenska bokcafé tkr alla klasser borde
ha det. det var roligare änn att bara sitta och tråka.
sen måste man ju ge ett + till all fika man fick !!

men nu ska jag fakitst ta och byta kläder till lite sommrigare.
för förutom att det är svinvarmt ute så spillde jag just juice på
min tröja. ett tips; ligg inte ner och drick samtidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0