tisdag

ligger här nu med en handduk i håret och ska snart
plocka fram en borste och bortsta igenom det och
sova med flätor. kolla vad kaos det blir när min kära
mor alltid glömmer bort att köpa hårinpackning så jag
har suttit i bastun med balsam i hundra år och kolla
bara vilket tjorv det är menmen, mitt hår blir som taggtråd
annars och är less på att gå runt med uppsatt hår hela dagarna.

iallafall vad hände ikväll då?
jo jag mötte sara och fredde bakom station så kom wille ner och
vi gick till svefi och mötte olli sen skulle dom spela in men hittade
inte nå kablar eller nått så dom spelade ett tag och sen gick vi mot
station men jag och sara var ju otroligt snabba (fick sjuts av mamma&pappa)
kom till station där det var folk , pratade om dittan och dattan.
sen iall hast försvann sara så jag han inte säga hejdå. så gör det nu
några timmar försent. satt kvar där iallafall och så leftade alla och jag
tiggde mig sjuts med majsoli som var snäll återigen och körde mig!
har varit hemma, kollat dh och läst typ alla bloggar på min blogglovin.
hade typ 124 inlägg så har gjort det nu och ja. ligger som sagt här och nu
är jag tungt osocial mot folket på msn så det ska jag nu ta och vara sen trixa
lite med design och sen försöka sova. som blivit ett problem.
thanks olof. ställer alltid upp fast man ringer dig mitt i natten!



bilden tagen : 7/6 -08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0