tungt knasigt

hemma nu efter en helt okej kväll. som vanligt (:
nå började iallafall med att jag for och mötte folk
på språk. träffade även henne mkt trevligt.
tog sen och stack bakom station där sara
fredde och mackan sattoch så hade
fredde fått sina brillor så vi gick till ica och jag som
har sån där benhinneinflamation. men äh tidsfördriv.
dom var iallafall för små. vi mötte betty vid montesori,
sen gick vi vidare mot station och där var vi ett tag.
gjorde morsdagskort och sånt där, gick sen till bron
och kollade på när iflack smäschade in mot pelarna.
fråga inte varför men ja, jag umgås med såna där människor.
men dom är sådär speciella och speciellt snälla. tungt knasigt.
sen gick vi tillbaka till station och jag slog mig ner för att kolla
hockey men sen leftade alla så jag drog med mig majso julle
moa jacke och anton och kollade hockey men sen småtvingade
jag majso att köra hem mig, förlåt men det var för kallt för att gå.

har kollat hockey nu, och det är inte jag som gör att du förlorade.
okej erkänner att jag satt o kollade när dom gjorde målet i 3 mot 5.
men dom vann ju. eller hur!? jätte bra, farsan är lycklig och morsan med.
hanna kom ner med ett fetsmile på läpparna och mimade ordet:
skade glädje. hm undra varför. haha och ni som känner mig kan ju
gissa hur jag skrickit den här kvällen eller. självklart man har ju feeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0