godnight

börjar med att säga tjenare till sussi kaaaauma som
sitter mest troligt på sin stol och speckar inte här :)

men iallafall nu lyssnar jag på sara. och inte på dig betty eller
okej delvis. jag ska färga håret blont (med skiftningar)
så får det bli. inte helt blondt. ja ni förstår säkert sen.
dagen då. jo for hem till sara där hon fredde och wille
satt och mögglade i köket satt där och sen for vi och
plockade upp dennis hos han och sen for vi och mötte
sandra och joppi på frasses och mackan och sen kom
dm. och sen betty och anton som tog hundra år på sig
 alla åt men inte fattiga lina nejnej. jag extra knäckte
som slasktratt. sen for vi till stranden och spelade volleyboll.
det var trevlans. ragge joijna också och thilda och emil.
sen vid 7 tiden kom maria och slängde även hem mig och
jag käkade gratta morsan på morsdag och sen ringde jag
betty så kom hon anton och mackan och hämtade mig och vi
for till .. palovara en sväng sen mötte vi sara fredde och olle
bakom station och tvingade med oss wille på fotboll.
sen ringde vi sandra johan emil thilda dennis och dm.
spelade och spelade sen skulle några lefta så det blev jag
sandra frankki emil johan olle och wille kvar for hem hämta
en frisbe men det orkade vi inte med sen så vi körde fotboll
ett tag men sen pyste man hemåt. och nu har jag pratat med
mamma och sånt där. och nu ligger jag här i min storasköna
säng. finns ingen bättre och skriver såklart fan va jobbigt långt.
nu ska jag pysa.



grattis mamma :)

Kommentarer
Postat av: bettzz

du är så taaskig hela tiden, för nu glömde du mig igen, för jag stannade kvar (+anton)

2009-05-31 @ 23:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0