alone in the dark.

onsdag morgon = sovmorgon.
tänkte ta mig till skolan i förväg pga plugga och reparation.
olof tänkte komma hit och plugga med mig, vi skulle lyssna på musik
äta läkerol, tugga tugummi. och inte plugga, men nu sitter jag själv i
fiket. helt ensam och över given. vill inte lyssna på musik för det är inte
kul när man är ensam, jag har bara ätit en läkerol (inte likt mig)
och böckerna ligger i skåpet.

iallafall så är innebandy klubban med och vi taggar för träning efter skolan
skönt, men röven ömmar lite efter innebandyn i förrgår och simmningen igår!
nu ska jag trösta mig själv med att spöa skiten ur alla i icy tower på facebook.
helt beroende framkallande spel.



Kommentarer
Postat av: Emma - williams mamma

Han är ju snart 8 månader om 2 veckor .. haha

2009-11-18 @ 14:25:17
URL: http://emmahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0