...

Jag har insett att- jag älskar mina vänner
Jag lyssnar på- tvn just nu
Jag pratar alldeles för snabbt i bland
Min bästa vän har jag flera av. eller flera mycket bra och några som ligger en närmre.
Jag avskyr att vara ensam
Kärleken är fint
J
ag gillar allt förutom det jag inte gillar.
Jag kommer aldrig att glömma saker som människor gjort mot mig bra/dåliga
Jag är hemligt förälskad i edward cullen
Sist jag grät typ idag för jag var irriterad
När jag är glad ler jag ?
När jag vaknar på morgonen försöker jag inbilla mig själv att jag är sjuk.
Innan jag går och lägger mig tror jag inte det kommer bli jobbigt att stiga upp på morgonen
Just nu tänker jag på om jag orkar hämta min vatten flska
Jag vill verkligen inte mista nån av mina närmaste
Jag undrar hur allt kommer se ut om några år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0