godmorgon !

egentligen skulle jag just vaknat och börjat sega mig fram till skolan!
men när jag inte kan sova på morgonen nu förtiden tack vare om byggnader
så har jag inte tagit en sovmorgon på kanske en månad..
sorligt men sant men efter som det bara rör sig i en timme känns det onödigt att bli
irriterad på morgonen. så jag åker hit och dricker kaffe och bloggar ofc!
olof kommer ändå på ett tag.

idag då. jo skola först till tio över tre efter det ska jag sitta i skolan för vi har ib
klockan 4. roligt med min arm men ska försöka, det ska jag !
efter det ska jag hem och duscha sen jobbar jag. usch inte alls på humör
men det får gå, har inte sovit bra alls i natt för så fort jag rört på mig så
vakna jag pga jävla fuking bajs vaccinet. nej nu ska jag sluta gnälla !

nu ska jag köpa mig en kaffe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0