godnatt

egenligen borde jag inte ligga i sängen redan.
jag borde stå i duschen, men tar det imorgon på morgonen istl!
iallafall dagen då, jo skoldagen var tröttsam och seg med endå
var slutet rätt trevligt. for efteråt med sara till station en sväng och
traskade sedan hemåt för käk. efter det mötte jag betty, sen kom
även anton dit. gick med dom en bit sen svängde jag av för att möta
sara, vi for till dennis och kollade på film. terminator(?) ni ser jag vet
inte enns hur man stavar det. men det var inte mitt problem,
prolemet var att jag hade så jävla svårt att skilja på dom som är snälla
eller elaka. alla såg ju likadana ut. nå liftade sedan med pia hem till sara
och gick sedan därifrån hem. med olika folk i telefonen, ni vet jag är beroende
av att prata med någon. har jag inga pengar på mobilen, springer jag genom
skogen eller går en lååååång omväg. så är det, har iallafall bara legat här nu !
lat masken.se men nu ska jag sova, upp i tid för duschen

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0