godnatt

fan vad less jag blir på att folk snackar, dom
snackar skit. dom gnäller och tjatar !

iallafall så kom sara och dom och hämtade mig
sen for vi till dennis, satt där ett tag sen station
det var stängt så vi for runt med dm efter oss
och rasmina ännu längre bak. sen station och loda
med bra människor, sen ica (brejk<3)
sen station, gick hem och höll på att halka och
tusen ggr, iallafall väl hemma möttes jag av ett¨
hus fyllt med kakkelmajjor, seriöst dom pratade!
men trevligt vare, sen for dom jag drog och mötte
olof och moa, gick runt följde hem moa, olof hem mig
kom väll hem för en timme sen, och nu ska jag nog sova!

imorgon, får jag se vad som händer.
men nu måste jag rädda en syster som är hemkommen
från krogen från en pappa som aldrig är tyst.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0