i have to do this !

sitter i skolan redan. ögonen är halv igen och jag känner
att orden som kommer ut ur min mun kan vara vad som
helst nu. fan kunde inte sova, det gick inte. men när jag inte
tänkte ; jag måste sova , jag måste sova så somnade jag!
nå just nu har jag och olof inget för oss men snart ska jag köpa
en kaffe kopp sen börja med pluggandet. yesyes tagga förfan!
nej usch nu har jag bara 45 min kvar. nu ska jag röra på mig
vi höres seanre om inte efter skolan slutar först 15.10!
idag är det sista dagen hanna är hemma, på över ett halv år
usch vill inte tänka på att hon ska åka så långt bort men när hon
kommer hem ska jag stå där på kallax. och ja krama sönder henne
så mina snälla "jobb" vänner ska hjälpa mig lite idag och vara
där ett tag så jag får vara hemma med henne ett tag. men sen
ska jag nog dra dit så dom får fara hem och kolla på greys anatomy.

nå hörs seanre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0