i wish

kläderna packas på högar i mitt rum, vart är golvet?
anledning? ja för vi anväder tvättstugan som kök medans
vi gör om så vi ska inte slänga kläder dit när vi diskar där.
så dom får ligga där dom ligger, nej får hitta på nån lösning
så här kan jag inte ha det, ringt runt och kollat om nån ska
ut, hade helt missat att sara skulle och simma hade också vela,
men skit samma. jag är lat hhihi :) såg det på facebook.
sen ringde jag bettan och hon var i kalix med anton o mackan.
och dom andra ska plugga hela livet ffs :p haha
nå nu ska jag gibba poker ;DD

I wish I was your favorite girl,
I wish you thought I was the reason you are in the world.
I wish my smile was your favorite kind of smile
I wish the way that I dressed was your favourite kind of style.

snodde den av carro, fiint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0