keep up the good work!

igentligen skulle jag nu sitta och skriva på min
historia uppsts om jeanne d'arc. men det händer
bara inte, olof sitter och dricka kaffe och skattar
för sig själv åt tjuvlyssnat. sara försöker koncentrera sig
och jag har just smält i mig en brejk som jag köpt
av olof flr 4.50. idag då jo ingen samhälls kundskap för
man är king och gjort klart uppgifterna.

morgonen var typ den segaste på länge, började nästan
gråta när jag insåg att jag nästan bor i vouno, men nu
har jag lungat mig med att jag inte alls gör det!
fick gå till skolan för pappa har tagit in min cykel för han
trodde typ första snön skulle stanna föralltid.
väl i skolan fick jag för mig att jag aldrig mer vill gå på
en spanska lektion och försökte övertala olof att sitta i fiket
och nöta fb istället, men hon lyckades övertala mig och surig
som fan tog jag mig till lektionen, sen har vi haft svenska där
inte mycket heller blev gjort, nu historia och sen musik sen slut.
alltså så har jag bara lektion till 14.10.

nu måste jag dra. så hare bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0