one year ago

den 21/11 ett år sedan min värsta natt i mitt liv.
ett år sedan jag att brevid dig och hoppades på mirael!
jag saknar dig och jag älskar dig moffa!

kvällen på station slutade tidigare änn den skulle, vilket var skönt
magen kurrar som fan, vill ha nått att äta ska nog gå mot köket.
fick svar av hanna nyss iallafall. hon blev peppad av mig mejl vilket
jag hade hoppats på att hon skulle också. men någon dag måste jag
ringa henne. har inte hört hennes röst på över en vecka. haha låter
lite genfört med vad det kommer bli senare. men vi tar ett steg i taget
sen tillslut kommer det bli ovant att ha henne hemma när hon väl kommer!

imorgon då. inget inplnerat tack godegud säger jag bara.
min första; inte något planerat dag den här veckan. men nu planerar jag den
på schemat för lördagen den 21 november 2009 är : sova länge på morgonen!
sådär något planerat iallafall. jag får damp på icy tower för jag rammlar ner hela
tiden. jag önskar jag hade ett träd.. som det växer pengar på så jag ska plocka
pengar sen väcker det nya.. som blåbären i skogen. dom tar ju aldrig slut!

sen önskar jag att jag skulle få en skoter. det är det enda på min önskelista i år.
jag vet. thailandsresan var ju min julklapp, men ska försöka sälja neosen och
betala pengarna till mamma. så jag är snäll, allt för en skoter allt allt allt i want !
sussi hjälp mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0