our friendship never ends

svårt att förstå att det redan är slut.
lovet jag vet jag är seg fattad men ändå
tänk alla längtar till lovet, men det går över
innan man enns hinner knäppa med fingrarna!

jag längtar tills det är slut. haparanda livet, ni vet vad jag menar.
men det skrämmer mig, tänk sen när folk åker, folk stannar
jag vill inte tänka mig hur det skulle vara utan mina brudar
och tänk sara jag och betty är the special 3.
tänk bettan går ut, vart far hon ?
ingenstans, för jag släpper inte den kvinnan :)
och sarppan då, fan sen dagis och sen plopp så är det kaos.

nu menar jag inte att det kommer gå skit snabbt dom här åren men
sen när det väl händer då, då när alla far isär. nej jag ska hålla
ihop oss. tejpa limma klistra. jag ska :)

iallafall så for jag och mötte sara vid station och vi gick till ica
för att invästera i godiset som vi trodde kostade 3.90 men ack fel
vi kom dit glada och frusna, och där stod det 5.90 inte så farligt men
iallafall köpte karra och satt på ica sen gick vi till 7eleven/shell och
väntade på att bettan skulle sluta jobba, så for vi till coop då hon kom
på ideen att vi skulle invadera dennis lya så då frågade bettan sig workfriend
om vi fick lifta, vilket vi gjorde sen satt vi i dennis lya tills vi ledsna och
drog hem, på hem vägen så halv sprang jag lite. men sara i telefonen
genom tunlarna, det äckligaste stället jag vet. sitter nu och lyssnar musik
och har varit och duschat. ska borsta tänderna sen sova men först ska jag
bjuda på lite bilder jag snott från ; fannyjokiaho.blogg.se & saravirtanen.blogg.se


Kommentarer
Postat av: malin

haha mjaa :D men en ändring iaf! nja jo hm, den är inte helt king haha jag blir aldrig nöjd med designen, eller ibland för en stund. hahah :D

2009-11-03 @ 14:13:40
URL: http://majok.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0