plugghästen LINA. king

uppstigning vanligt tid imorgon, jag och olof ska till skolan !
vi ska till skolan en timme innan den igentligen börjar för att sätta
oss ner med våra böcker och plugga, men som tur är hade vi varken
samhällsprov eller spansaprov, olof hade virrat bort sig bland orden.
det är mörkt i hela huset, läskigt som fan och jag måste gå och tvätta
bort mitt smink , usch vad jobbigt det ska vara att vara tjej då.
måste rota bland mina klops så jag får mig en kaffe i fiket imorgon
iallafall. nu är jag taggad, vill räkna 2982374928 och lära mig 249874 nya
engelska ord. nej inte riktigt men det som är nödvändigt till provet,
en del iallafall. förstår ni hur lycklig jag kommer känna mig om jag gå G
på mitt matteprov, wow G ? men helt ärligt så suger jag på matte och jag
kan inte begripa mig på personen som uppfunnit alla konstiga klumerurer
kan vi inte bara hålla oss till pluss och minus. kanske gånger tabellen till 3 ?
nej , nu ska jag röra på dököttet och borsta nötterna. som far min brukar säga
han är lustig han. helt annorlunga änn alla andra pappor. så där... annorlunda :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0