sjuk

inte varit bra på att uppdatera men tänkten berätta om gårdagen
ja igår på natten hände det väll inte så mkt, sov inget eftersom jag
jobbade 00-06 sen spelade vi kort till 11 tiden och började städa
efter svinen som varit på övervåningen. sev for jag och innala med
emil och köpte pizza. lisa och jag slängde i oss en bit och stressade
iväg mot a-hallen, bytte om och fyfa jag kände mig dålig men trodde
det bara var för jag sovit så lite. fick inte fram nå ljud, och när jag fick
lät det pipigare änn kalle ankas röst, så jag försökte sjunga med men
ajdå. ja vi va med lucian på brottningen, sen stack jag hem och kollade
tv, käkade och sen somnade jag klockan 5. och i morse när klockan ringde
så stängde jag av den och gick o la mig igen, för jag kände bara hur huvudet
dunkade och trodde den ännu var för lite sömn men då hade jag sovit i 14 h.
nå somnade om och vaknade igen klockan 1. då hade jag sovit i 21 h. och mitt
huvud dunkade ännu så jag har inte iallafall ont i huvudet för att sovit så lite
och min hals , usch ! men har inge feber känns det som så hoppas jag är frisk
imorgon, nå nu ska jag sluta sitta här och lägga mig och vila istället . för usch
mår inte bra, hejdå!

snart är det julafton . eller ganska snart !!  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0