snö ?

kollade tillbaka i arkivet. fråga mig inte varför, och läste igenom.
och säger bara fyfan jag får ont i mig när jag läser och ser hur dåligt
jag mådde för ett år sedan. det känns som jag ännu inte fattat.
det enda som känns är att han varit borta jävligt länge och jag vill träffa
honom nu. men sen vaknar jag upp och fattar att det aldrig kommer hända.

trist med en skylt söndag utan snö. måste vara det första i mitt liv!
vad händer det regnar ute och det är snart december, vid den här årstiden
burkar man ju kunna typ åka skidor. eller ?

iallafall så har jag jobbat idag sen vid 11 lucia sen kom jag tillbaka och jobba
till klockan 4. slitet sen hem en sväng, sen ica och haha jag och sara var med om
lite utskällningar och tomater om man kan förklara det så. men nu ska jag sova.

till och med jag saknar snön. så were are you?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0