TIIIIIIIIISDAG

magen kurrar igen. o-ja !
dagen har väll gått bra, började med att jag var jäkligt
trött i skolan. kändes som jag skulle avlida eller nått
men klarade mig igenom det, efter skolan traskade jag
och sara till station och sånt. sen när jag skulle gå hem
tänkte jag ringa olof som vanligt men nej hon svarade inte
så jag började min jakt efter henne. ringde hem men dom sa
att hon inte kommit hem, och det tyckte jag va konsitgt
för hon skulle hoppat på bussen för över 2 timmar sedan!
så ringde moa och kollade om olof var där. men nej, såjag och
moa hann börja fantisera om att hon blivit bortrövad osv.
men när jag kom hem så fick jag reda på att hon suttit hos emma
hela tiden och drukit kaffe och va fan hon nu gjort :)

nå iallafall. hem , hämta badsaker , och vidare till badhuset.
simmade 40 längder och skönt var det. sen hem, station och
kom hem därifrå för lite mer änn en timme sedan.

mamma skrämmer mig som fan !
-jag vet flera som säger att far man ut i världen kommer man inte tillbaka.
-jag vet en tant som åkte dit när hon var ung, och hon bor kvar. hon är 80!
-jag tror det är jobbigt i början men sen vänjer hon sig och kommer inte tillbaka!

FAN heller hon ska tillbaka, det är min syster. jag bestämmer och enligt hennes plikt
ska hon sen komma tillbaka till sverige och vara mig stora syter tills jag flyttar hemifrån!
men hon.. har väll rätt att resa hon också. i miss her already!

men imorgon, skola tidigt även fast sovmorgon
inget plus i kanten det här med renovering. men ska det bli fint får man lida pin.
nu äta nått mumsigt sen krypa ner i min stooooooora mjuuuuuuuuuuuuka skööööna säng !

Kommentarer
Postat av: Anna

Hon får resa så länge hon kommer tillbaka sen! :D

2009-11-18 @ 11:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0