to you.

måste skriva ett inlägg som är till BETTY.
för BETTY är ledsen för att hon lärde sig idag
att om man trycker på F och ctrl och skirver
ett namn ser man hur många gånger namnet
är med på sidan, och BETTY hade bara 8 medans
s.a.r.a hade 17. kan inte skriva s.a.r.a för då blir
BETTY ledsen för jag nämnde s.a.r.a.s namn
nå iallafall BETTY är en flicka som går sista året
på hp. BETTY jobbar även på shell lite då och då.
BETTY bor i seskarö, BETTY har en pojkvän som
heter a.n.t.o.n. BETTY är en snäll kvinna.
jag lärde känna BETTY nu i våras på riktigt.
men jag och BETTY spelade i samma innebandylag förut.
men då störde jag mig på BETTY, jag tyckte BETTY var störd.

HEJDÅ !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0