ville bara, sääääga gonatt;;DD

nu är jag så där osmart igen, sitter uppe senare änn
vad jag klarar av och pratar med folk.
sen är jag skit trött på morgonen, men kan inte sova!
jobbat ikväll iallafall och alla har varit ovanligt stökiga
så jag har fått min raivo ryck men klarat av det :)
imorgon , torsdag och på nått sätt längtar jag,
fråga mig inte varför, kanske för det betyder kort dag!
idrott imån då, tror jag skippar matte stugan för jag får
inget gjort där ändå, och dom tar inge närvaro, jobbar
helt ärligt bättre hemma änn i skolan, iallafall med matte.
har engelsa prov imorgon, eller om extra saker hoppas jag
klarar det för orden ville inte fastna i min hjärna idag.

iallafall måste bara nämna att handla skor med sara kan
ta tid, men det ä bra att hon är nogrann. och enligt mina
åsikter tyckte jag hon valde rätt. måste ladda kameran,
men utan laddare? nej vet fan inte vart kabeln är nu heller?
mamma har lovat att köpa ny men hon har väll glömt det.
iallafall en bild på saras två val och mina och bettys och antagligen
sara också favoriter eftersom hon valde dom. godnatt


padadampampampampam valet blev dom till vänster.
mina personliga favvosar och bettans med, och sarppans!
haista paska nyt menne nukkumaan, koulo huomena. prkl! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0