whats wrong?

tjolahopp. skolan rullade på yesyes , sen stack jag med
sara till station och där var frendit men jag stack hem för
att kratta men slapp göra det ändå. lucky meee!
sen tillbaka till station där jobb istl för innala väntade
sara till 8 och sen jag till 10. sen har jag kommit hem,
mammsen är också hemma. skönt det, har suttit för mig
själv och skrattat åt glen hyssen och fcz. så jävla grymma!

är alla i happis sjuka?
jag känner mig hängig, det går väll nån vanlig influensa istan?
så man inte behöver oroa sig över nöffnöff sjukan eller ?
tell me if you know.

nå nu ska jag sova , trots en timmes sovmorgon så är sömn
det bästa som finns, jag ska aldrig sluta sova.
eller jo , men lyx törnrosa. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0