åsikterna flödar nu!

klockan har paserat tolv och jag förklarad
det här med söndag, en tråkig dag som inte
borde finnas, dom enda dagarna som borde
finnas var lördag och fredag, resten klipper
vi bort från almenackan och slänger i gröna tunnan.
men vad skulle hända då, jorden skulle aldrig funka
för ingen går i skola på fredag och lördag, som alltså
slutar med att utbilningen inte finns, och då skulle det
vara vilken människa som helst som tex var hjärt kirurg.
så enligt mina åsikter så borde alla dagar finnas för alla
utom mig, för jag borde ha nått sorts vip!

jag ska bli, kändis. ha ett kompliserat liv som att gömma mig
för papparatzis , för det måste ju vara hemskt. tänk vad lyx
för alla uteliggare eller människor som typ lever vart det knappt
finns nå mat. dom måste ju ha det skit bra jämnfört med alla
kändisar som har 100.000.000 och springer runt och shoppar
och äter fina middagar men, så hamnar det i en skvallar tidning.

ja ni förstår vad jag menar, alla säger att liver är så jobbigt men
tänk på dom som har det värre. vissa gnäller på att dom inte har
pengar till att köpa godis till filmen på bion som dom ska gå på.
medans det finns folk som skulle göra allt för att få pengar till nått
ätbart, ja jag skriver bara av mina åsikter. alla tänker olika men ja!

nu ska jag sova, efter en helt toppen kväll. och det finns inget att klaga
på fast jag har en familj som ringer mig, klagar på att jag gör dittan&dattan
som jag inte borde göra för det är farligt. så älskar jag dom, dom tänker
på mig. jag har typ 2 familjer, en familj här som jag vet alltid ställer upp.
och en familj i koiva som jag också vet alltid ställer upp. rätt skönt,

tänk på dom som önskar de hade det som vi har


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0