...


hej!
snart är det godnatt dags för mig
kvällen har varit bra, sen mindre bra sen uberbra!
haha lite svägningar men det får man väll ta!
väntar på att mina frukskålar ska bli klara på nått
spel på facebook sen ska jag kryypa ner och sova,
har även sovmorgon en hel timma imorgon,
men måste gå för nej tacka att jag cyklar när dom
lovat typ 2 decimeter snö till imorgon, nyhterna you know.
så mycket info på så lite kort tid om ett så ohändelserikt län
så dom tar med massa onödiga nyheter så gamla gubbar blir
kändisar och dagen är räddad för så många människor.
men vafan, vem ska vi skylla på vi bor ju faktist i norrbotten.
det helt fridfullt län, längst upp i vårat avlånga land.
nej usch så fridfullt är det inte, inte i haparanda heller.
tänk på äckelgubben med all barnporr. där snackar vi att
nej usch det gillar vi inte! men nu ska jag nog sova
istället för att skriva om vi har ett frifullt län eller inte.
för dah jag bor i grankullen, här har det typ inte hänt nått
bottsligt sen jag och frida låtsades sälja tidningar till våran
skolresa men sen sprang på sjuttis och köpte godis för allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0