försök tänka på positiva saker...

nu ett försök att sätta tankarna på andra håll
i några minuter, tack vare en lång varm dusch
och underbara vänner.

iallafall så skolan då, först spanska film i 45 min
sen matte i en halv timme sen hem igen.
ikväll jobbar jag igen, 3 kvällen den här veckan
eller ja 3dje kvällen i rad. ska nog ta fram mobilen
och ringa runt och kolla vad townen ska göra nu.
nej kom på att jag börjar 5 så får väll ruttna tills det.

är action kväll ikväll, så ni kommer in halv 9. men kom
dit då så det inte blir helt tomt helt plötsligt.

men nu tog positvia orden slut.
man kan inte alltid vara glad. men ja blir mig själv
igen snart, i promes låt mig bara gå igenom det här
on my own way så är jag snart back on track.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0