freeeeedag

kvällen då. jo började med att pappa slängde
mig till station och då började det, halv 6 kom
alla 5or och 6or och herregud vilket liv!
dom skrek som fan, och med deras pipiga röster.
usch, action kvällen höll på till halv 9 sen kom
dom andra, som brukar vara där.
det var min och sara fredag idag så vi fick fortsätta
till klockan 11 så hoh jag har huvudvärk, 5-11 nej to mutch
även när man knappt sovit nått natten innan.

har även ätit godis idag, jag har drukit läsk och ätit en gorbys
alltså brutit mot alla mina nyttiga lagar.
men min kära mamma och jag har nog skrämt upp oss
nu för på måndag blir det rivstart med gi och vi får typ inte
äta nått, så idag köpte mamma hem en godis påse då tänkte
jag får hon så får jag! så jag har ätit gott och blandat och drukit cola.
skriver ner det för att minnas det sen, haha jag vet jag är konstig.

nå det har varit skönt att kvällen varit något hektisk så jag fått
iväg tankarna på andra vägar, långt bort från oron.
men klumpen i halsen lär nog inte försvinna, nej den stannar.

imorgon ska jag och sara hitta på nått riktigt jävla kul.
är det nån som kanske vill hitta på nått kul, så ring ring.
ska nog sova för ska upp innan 9 och åka till köpcentret med
mamma och hanna för att investera i ett på nya jeans, och mamma betalar.
är det inte bäst när man slipper betala nått själv, så jag ska släpa
mig upp klockan 9 på en lördag, men det är värt det, tänk att
slippa tänka, köper jag det här måste jag skita i det där blabla.

så nu ska jag sova, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0