i gotta feeling, ohoooooo

vänner vänner, vilken tur jag har er två.
mina två sunshines sara och betty makes me happy.

iallafall så har jag typ jobbat idag, hm sen har jag jobbat
sen har jag ätit och jobbat. har inte enns hunnit vara på
toa och bara hunnit dricka en kopp kaffe idag, varför jo
för mitt huvud har typ inte hängt med när det gäller att
gå på toa eller dricka kaffe, utan mer åt att fixa och dona
på station. men skönt nu är det inge jobb föränn på onsdag
ska bara ta det lungt, förutom skolan då men det löser jag.
tråkigt att lovet redan har tagit slut, ja eftersom det är helg!

halloween rundan var jätte bra, skit bra jobbat pojkar som
har hållt på med den här under en kort tid och fått den så bra
kan inte fatta hur dom lyckas men på nått sätt gjorde dom de!

imorgon då, jo ska vakna samtidigt som sara så det blir tidig uppstigning
för att sedan dra iväg och shoppa på barnens hus med sara och bettz.
borde faktist få ett bonus kort där. för vi är stammisar, barnenshus!
påtal om bonus kort så är det fixat, på jala betty och jag tvingade kaj
att köra oss dit med sin bil, haha vilken bas den har alltså. kan man inte tro!
så jag köpte lite saker som kommer anvädas i morgon !
nå efter barnens hus ska jag väll hem och fixa mig lite, men inte allt för mycket
för vid 6 ska vi alla brud samlas, (förutom betty som jobbar till 7) sen halv 8
har vi bastu tid. mys det också :) men ska nog ta och slå av tvn och datorn
för att sova, så därför slängde jag ihop alla saker jag fick upp i skallen i
ett inlägg som resulterade ett ganska långt inlägg för att slippa skriva fler.
-men aj mina fötter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0