inte så happyface right now!

är förbannad nu , inte på någon annan utan mig själv.
har ni någon gjort nått som ni tycker i stunden ni gör
det är jätte smart men när ni väl gjort det så ångrar
ni er för allt blev tusen gånger värre änn innan ni tog erat
"smarta" beslut.

som till ex; ni köper en stor godis påse för det är skit billigt
på ica. så äter ni upp allting. men sen när ni gjort det så
kommer ni på att det inte alls var så smart.

okej dåligt exempel för mitt problem har inget med godis att göra.
är bara på sånt humör. tänker på allt jag har gjort och jag ångrar.
jag är nog den människan som ångrar mest just nu tror jag!
nå efter allt jag utsatt alla för utan att fatta det själv är jag fan värd det.
såna här kvällar har väll alla. men jag blir sån att jag dricker 1000 liter
vatten för jag tror ångesten ska försvinna. vilket inte hjälper bara för
stunden. precis som det jag är förbannad på, allt blir bättre för stunden
men är lycklig för stunden men sen kommer koncekvenserna (stavning?)

nå ska publisera det här inlägget sen skriva om min kväll
(och ni som inte orkar läsa, gör inte det . jag skriver bara för att jag ska minnas)

puuuuuusss !:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0