jag borde..

att jag aldrig lär mig, stig upp i tid så är du inte lika trött.
nej jag sover för länge och är tröttare änn någonsin,
eller är jag bara trött för det är söndag. ja det är frågan.
har iallafall släpat mig till köpan och in handlat jeansen
sen till ica för att handla lite mat till imorgon då våran rivstart
på GI går igång. och sen mötte jag sara vid station och sen
begav jag mig hemåt. nu väntar middag, eller ja på ett tag
undra om jag ska ta fram böckerna och göra några matte tal.
för jag hatar att jag hamnat efter, och jag hatar att jag inte
förstår nått. måste jag göra om allting för att få det att fastna ?
yes i think so för den här gången så säger jag då fan nej till IG!

nu ska jag ta mig i kragen...
när jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0