jag vill hem!

sitter i skolan fiket, i vanliga fall är skoldagen slut.
men nej har ju den där matte stugan idag så.
börjar om kanske 50 minuter, göra 6 tal sen hem!
så igentligen så, ovärt hejsan!

hungrig, grisgrynsgröt idag, gick väll ner men..
hungrig ännu, vad mer kan jag säga.
finns inget men försöker ha det här som tidfördriv :)

sara som varit vaken för sen och skirivit sms till mig mitt
i natten halv sover på bprdet. olof är på väg till bussen
och betty är en skolkare som bara mobbar mig hela tiden!
livet går under, jag har tråkigt!

och din jävla idiot sluta skrik och lyssna på musik, du är ful!
(betty det var inte dig jag menade, men det kunde vart)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0