on the road again.

sitter på lanet nu. med jenni på min vänstra sida
och sara på min högra. men vad gör vi under lanen?
jo vi försök hitta på olika saker hela tiden men just nu
är det tomt i alla hjärnor och inget händer här,
sitter framför datorerna och väntar, men på vad?
på att nått vettigt ska hända. jag vet jag vet,
lan är likamed datorer och en pojksak. men inte våra
nej dom är lite udda, lite roligare!

nå efter jag varit och tagit bilder hoppade jag av här och
har varit med hem till innala och ätit och tvättat bort sminket
och blivit en vanligmänniska igen. som jag är nu för tiden.
nu ska jag fylla en flaska med vatten och dricka det för jag
är jävla skit törstig. nej inga ledsna miner.

tänkte lägga upp en video sak här men nej orka när alla dampar
i hela rummet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0