oooooooolala

blivit mycket hit och dit med det där halloween.
när jag kommit på en galant ide så byter jag till
en annan men sen ångrar jag mig. herregud!
iallafall så vid 1 tiden for jag och mötte sara vid
tunlarna och gick med henne till buss station och
mötte betty och anton. vi knallade till gallerian och
där träffade vi på isso och sprang runt på olika affärer
sen gick vi till tositori. men som vanligt hittar jag aldrig
nått där. gick över till svenskmark vi stannade till på ikea
och sen knallade vi till skopunkten där isso försvann och
sara köpte ett par asgryma skor, jag vill också ska försöka
prata med min käre mor här någon dag då hon är på bra humör
iallafall efter skopunkten till barnens hus och köpte lite saker till
halloween. sen till max och där försvann sara för hon skulle
iväg och äta med hennes family för hennes bror fyller 18 gratz jupz!
sen gick jag bettan och anton till shell och sen coop, sen mammas
jobb och åkte till station. där började jag jobba direkt sen kom sara
och så har vi väll flamsat där hela kvällen. nu surrar two and a half men
på teven men ska snart slå av den också och gå och lägga mig.
usch ett så långt inlägg.

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0