p.s.. film sugen?

sitter i mörkret och kollar på tv och sitter
här framför datan, läser bloggar och klickar
runt på facebook. vad mer kan man göra?
nå for iallafall med sara till köpan och la undan
ett par jeans och sen drog vi och käkade på
tasty, sen for vi till station och mötte dm,
dit kom kenny och antti också en sväng men
så såg vi fille på hans balkong och skrek av vi
kommer dit, så jag och sara invaderade hans crib
sen kom dm också, satt och snacka till klockan 7
sen for vi till station, spelade korti sen for jag sara
och lina med josse och hyrde film, allt för henne.
kollade den, och så har jag kommit hem för ett tag
sen. vill se p.s i love you och se om jag gråter den
här gången jag ser den, men ingen vill se den med mig!
alla är typ less på den. haha men jarå, som bara sett
den 1 gång och då var jag inte på känsligt humör :)

nej avrundar för den här gången, stannar jag uppe längre
kanske jag slänger in nått hit också, vi får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0