så lika.. men endå så olika

hellu.
borde plugga, och leta reda på kläder
men fastnade här med ett äpple i handen
brevid mamma som har sån jävla resfeber
så hon typ skulle vela dra på en gång!

iallafall så i morgon, skolfoto.
+ samhälls prov, not funny no no.
sen har jag möte på station klockan 6
sen jobbar jag halv 7 till 10. så ja,
det blir nog att göra imorgon då, men har
iallafall sovmorgon så jag ska sova som fan.
lika mycket som betty. hon är en av mina sömnigaste
vänner, hon tjatade i turkiet till mig och sara att
det är bra att sova endast en kvar om dagen men nja
höll hon det där med en kvar om dagen nej, efter 1 timme
eller 2 kunde hon komma utstampande på våran balkong
och såg almänt nyvaken ut. ja det är typiskt henne!
hon sover alltid, hon har typ mat och sovklockan och sovklockan
ringer hela tiden, nej nog tjatat om henne vill ni veta mer om henne
får ni gå in på hennes bloggi. lerdin.blogg.se,

hon är iallafall motsatsen till sara. jag tror jag en gång under
hela våran vänskap vaknat före henne, och då somnade jag om.
när vi var små kunde hon vakna halv 7 och slå på carton network
och kolla på det tills jag vaknade. i stugan i somras kom hon in och
väckte oss innan nio varie morgon med sina korv sånger.

medans jag sover... sådär normalt, inte för liteoch inte för mycket.
så vi tre vi är en härlig blandning, förutom när man har sina dåligare
dagar och har dåligt morgon humör, du är korvsånger inget att rekomendera..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0