sitter i fiket.

sitter i fiket nu igen som vanligt.
skulle igentligen klicka in mig på blogglovin
men ack nej hamnade här och tänkte uppdatera
har nu hål timme efter vårat prov, det gick hyfsat.
gud vad skönt med sovmorgon det var, tyckte att när jag
vaknar halv 8 och börjar tio över 9 skulle ha gott om tid.
men nejnej, blev att stressa mig igenom morgonen igen.
efter ha fastnat framför vakna med the voice och jakob
som gjorde snöänglar i stockholms första snö och det
ringde in folk och berättade hur äckligt det luktade på
platsen dom befann sig på just då. men jag tog mig till
skolan i tid tack vare många om och men om jag skulle
ta cykeln eller om jag skulle lita på mig själv och gå
hypersnabbt hela vägen, andra altenativer lät för jobbigt
inte det att lite på sig själv utan att gå hypersnabbt ända
till skolan, så tack vare minerva så kom jag faktist i tid!
till skolan men inte till lektionen för jag väntade på min sega
vän fanny. iallafall så har vi musik sen, och efter det skolfoto.
och min sega vän fanny är bara inte seg utan glömsk,
jag undrar hur min, min såg ut när hon kom gående i mjukisbyxor
och såg almänt sliten ut, och med skratt i rösten frågade om hon
kommit ihåg skolfoto idag, nej det hade hon inte...

det var allt jag hade och bjuda på nu, skolan gör så man har tråkigt på
rasterna, som ger resultat till ett långt blogg inlägg, hoppas ni överlevde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0