they means everything

kan inte sova, sitter istället uppe och läser en blogg
som vänner till en kompis som dog i sommar.
kan inte tänka tanken tänk om nått skulle hända nån
av mina vänner, vare sig jag pratar med dom ofta eller
inte så bryr jag mig mer om dom änn nått annat.
vill bara att dom ska veta det.
i vintras kände jag mig som en överbeskyddande mamma
till folket ute på öarna, jag kunde ligga vaken länge och
undra om det hänt nått. tills jag tillslut ringde och fick svar
från nån yrvaken människa som sa att alla var okej så jag
kunde somna lungt, och när nått väl hände. usch hur jag blev
orolig över alla. men alla mina vänner är fina så jag håller hårt
vid dom. iallafall vill bara att dom ska veta det
 
här är bloggen som dom skriver; http://minneavtherese.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: betty

mååååå....

2009-10-28 @ 00:08:58
Postat av: betty

mååååå....

2009-10-28 @ 00:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0