tjena lodis lina här

sitter i fiket i skolan med dom antra lotisarna och jag har druckit sjy koppar coffe ,,,

och treton brajk,

och nu sitter jag och kollar när den misslyckad olof sitter och skriver sina spanska ord på hanten ,

sicken noob, om man ine kan spanksa ska man inte gå spanksa ,

nu kom sara med en dum komentar jag blir så jävla lack å henne i bland ,

tagga hankko i dag ska dricka vatten och klättra i träd ,

olof börja garva sicken dålig humor hon har ,

lill tina hon sitter med sin mommo mössa och fisky flaksa , ,

jak vara dålig svenska på men jag ändå 100% svnska vara ,

nu kommer angelica och stressar , och betty lucktar svett

hejdå / sopan lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0