i don´t give a shit about you !

igår innan jag gick och la mig låg jag och tänkte en hel del.
tänkte lite djupa tankar men tänkte även på hur skönt det är
att somna när det regnar, ligga i stugan i mörka rummet och bara
höra hur det dånar mot taket. jag sara och bettan. sara har somnat
bettan ligger och löser sudoku och jag ligger och chillar. det är vi 3

jag måste erkäna när hanna var i australien så hade vi en jätte bra
relation, vi kom mycket närmare varandra. men jag trodde att när
hon kom tillbaka skulle allting bli som förut. men nej hon är fortfarande
samma hanna som hon var på andra sidan luren när jag ringde och
beklagade mig. skillnaden är att jag inte behöver någon lur.
efter ha tagit mig för att ljugit om att blivit sårad och manipulerad
var det enda hon sa, du är min syster jag stöttar dig och älskar dig!
hon måste vara den bästa allvarligt.

+sara och bettan. det är mina 3 pinglor.

men nu taggar vi upp helgen med lite fest bilder från månaders gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0