i hate you, becouse i love you

internet har legat nere men nu är det tillbaka.
men det är chill faktist, det har varit mys. mycket mys :)
iallafall, efter mys så drog jag med mamma till köpan
och inhandlade mig en jacka, ville ha en skinnjacka
men hittade ingen som jag riktigt föll för och det är viktigt.
man måste hitta nått speciellt. nått man klickar med annars köper
man inte det. det är sånt man måste lära sig .

efter det släppte mamma av mig på station, satt där sen kom
dessie så åkte jag och sara med honom till salmis och hämtade olof.
vi for på vägen tillbaka förbi leppi och hälsade på thilda emil och limppan
som satt där och ja. några hade ju tagit en och annan grog så man fick
sig iallafall ett skratt. kom till stan och så märkte vi att nån idiot varit
och tänkt på majbrasan. så nu ska alla ta pinnen ur arslet och ta och
hugga lite träd för att bidra till majbrasa för finns det ingen majbrasa
går jag i strejk och festar inte på valborg. så de så

alla andra partar idag. men jag vet inte, det var skönt att inte göra det
funderar på hur det blir imorgon. yes


var bara tvungen att visa. visst är min korv bild fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0