if the morning never comes

kan inte sova, sara svarar inte. har gjort nån header men den blev skit
ska vänta på thailandsbilderna istället. kenny dampar som en korv så jag
är små kinkig nu. vill från happis, suttit och kollat på resor till bulgarien nu
och om nån ger mig lite cash tvekar jag inte en sekund. men får vänta till
sommaren varit och jag har fått sommarjobba, så jävlar då jävlar är det
hejdå. men innan det ska jag till tallin. (som sara säger ligger på gotland)
men nej i estland. tror jag ? där blir det tattoooooo.

va finns de mer att skriva. inget
hejdå

Kommentarer
Postat av: Carolina

hahah kanske de ;)

2010-04-07 @ 16:34:53
URL: http://cccarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0