raise your voice

just nu är jag inne i nån fas då jag inte är rädd
att dela med mig om känslor över huvudtaget. självklart
alla har sina inre hemligheter, ingen vet allt om mig. nej ingen
men jag har börjat säga vad jag tycker, jag springer inte runt och
håller med om saker jag tycker är helt fel. är det nått man inte
kan säga för att såra någon håller jag käften istället för att nicka.
tycker alla borde börja vara lite mer raka på sak. inte bara springa
runt nicka på huvudet och ha ett fejkat smile. i have been there
done that och ska aldrig tillbaka dit.

sitter iallafall hemma nu och kvällen spederades på station, i en bil
och senare i riekola framför en brasa med trevliga männsikor.
nu har jag just gjort varma koppen och tjuvstartat min diet.
funderar på att börja den imorgon, men får se vad känslan är
ska inte säga nått som inte kommer hända. efterlyst sara nu här
med några sms men vet inte var hon har försvunnit. hittar väll henne i
nån snödriva här nåndag. nej men känner mig som en höns mamma.
bettan är jag nu säker på att hon ligger och sover, med fjanton han får vara
hennes bodyguard när jag är on a break. men sara, hm nu är det problem
får väll plocka upp mobilen och ringa nu innan jag går och lägger mig.
men så är det, dom är ju mina stjärnor!


Kommentarer
Postat av: jenny

sv; Nå det är bra! :) Du verkade så ledsen :/

2010-04-07 @ 00:57:33
URL: http://jennymaija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0