take my lips and make them yours

ligger i min fina säng med min fina dator och lyssnar på
fin musik. fan vad fint allting känns nu, jag känner mig lycklig
eller iallafall rätt så. you make me smile.
och dagarna bara rullar på, tiden går snabbt nästan för snabbt
för nu är det helg igen och jag har inte hunnit fundera ut nått till
den här helgen, annars brukar det finnas planer redan långt i förväg.
tiden går snabbt när man har roligt.

ikväll så var jag på station ett tag, men blir så jävla less på att folk inte
kan hålla käften, skaffa sig ett liv, och sluta säga elaka saker till folk
som varken vet hur dom är eller att man enns gjort dom något.
det är min åsikt. efter station for jag ut med söta flickor runt på staden
med terran som fått körkort. grattis till dig !

nej nu sova, ska upp vid 6 imorgon tänkte jag. dra en power walk innan skolan
som jag körde idag. och ni ser dagen blev mycket mer pigg och sånt
härligt med ssssol .


ser ut sen en rassiamaffiaärtanpärtan puff.
men jag bjuder på den, jag bjuder på mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0