the time of my life

godkväll mina kära.
for hem och chillade efter skolan och gick på en långlång
nästan en timmes promenad med hunden. det ska fan bli en vana!
ränsade tankarna och var bara ensam ett tag. efter det bar det av
mig station och mina fina vänner som jag spenderade resten av
kvällen med. planerade inför valborg. ser ut att bli god mat och
dricka, trevliga människor och ja vi hoppas på fint väder !

måste bara säga att det är synd om lilla moa som ligger hemma och
är sjuk. jag som var otroligt taggad på inlines men det fick jag skippa
ska nog dra fram mina matteböcker och räkna lite. men vi får höras
kanske i kväll men annars imorgon !


sara och jag förra året på valborg

Kommentarer
Postat av: moa

haha må gumman! vi får ta inlinesen typ nästa vecka?:D

2010-04-27 @ 22:27:49
URL: http://mmmoaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0